Reklama2007-10-08
0

'Spokojnie, będzie łatwiej'

To hasło najnowszej kampanii Sage Symfonii.

Projekt obejmował multimedialną kampanię z wykorzystaniem wieluróżnych mediów, takich jak np.: billboardy, prasa, Internet.

Agencja Paralotna odpowiedzialna była za przygotowanie strategiikomunikacji wraz z egzekucją kreatywną w poszczególnych mediach atakże koordynacją całości działań dla marki.

Kampania ruszyła na początku października.

To pierwsza od kilku lat tak duża kampania wizerunkowa markiSage Symfonia.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta: Jolanta Potaś

Przedstawiciel Agencji: Anna Grecka

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz

Art. Director: Olaf Kulińczyk

Copywriter: Mariusz Bagan

Planowanie i zakup mediów - Guideline.

Autor:kk

Więcej informacji:Paralotna, Sage Symfonia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas