Internet2008-03-06
0

Społeczne kupowanie online w Chinach

W Chinach, treści generowane przez samych internautów mają większywpływ na decyzje związane z zakupami, niż w Stanach Zjednoczonych.

Blisko połowa chińskich internautów z szerokopasmowym dostępemdo sieci umieściła swoją opinię na blogu, forum lub czacie, wporównaniu do 28 procent amerykańskich użytkowników - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badaniefirmy Netpop, przeprowadzone w listopadzie ubiegłego roku.

W Chinach, na 58 procent decyzji zakupowych wpływ miały recenzjeużytkowników, serwisy oceniające produkty, fora, listy dyskusyjne,blogi i inne treści generowane przez samych internautów. Wprzypadku USA wskaźnik ten wyniósł tylko 19 procent.

Z badania Netpop wynika również, że także wyszukiwarkiinternetowe mają w takich przypadkach większy wpływ na Chińczykówniż Amerykanów (odpowiednio 46 do 25 procent).

źródło: eMarketer

Autor:km

Więcej informacji:Chiny

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas