Piłkarski klub Ruch Chorzów od swojego nowego sponsora, niemieckiej firmy Fuchs Oil, będzie otrzymywał pieniądze za bramki zdobywane przez jego zawodników.
Umowa sponsorka Fuchs Oil z Ruchem Chorzów oprócz ustalonej kwoty, którą firma przekaże klubowi, obejmuje znaczącą premię za każdą bramkę strzeloną w T-Mobile Ekstraklasie przez piłkarzy Ruchu. Kontrakt będzie obowiązywać do końca roku, a jego wartość nie została ujawniona.
- Mamy nadzieję, że ten projekt z jednej strony zmobilizuje naszych piłkarzy do zdobywania bramek, a z drugiej sprawi, że firma Fuchs Oil będzie w efektywny sposób reklamować swoje produkty - komentuje Donata Chruściel, dyrektor ds. marketingu i PR w klubie. - Jeśli nasza umowa przyniesie zamierzone efekty i zrealizowane zostaną podstawowe założenia, jakie sobie wyznaczyliśmy, jest bardzo prawdopodobne, że współpraca nie ograniczy się tylko do jednego sezonu - zaznacza Mirosław Knyć, dyrektor ds. handlowych w Fuchs Oil.
Logo firmy będzie umieszczone na bandach i w strefie VIP na stadionie Ruchu, a także w serwisie internetowym klubu.
W bieżącym sezonie piłkarze Ruchu w 22 meczach strzelili 28 goli. Od półtora roku partnerem strategicznym klubu jest Węglokoks, którego logo znajduje się na strojach zawodników i bandach wokół boiska.