Reklama2003-05-28
0

Sponsorin up! i Logitech

Agencja Sponsoring up! i Logitech S.A. przygotowały dla miłośników przestrzennych dźwięków "chłodzące punkty odsłuchowe"

W specjalnych Igloo Logitecha zbudowanych w wybranych centrach handlowych w całej Polsce można poznać możliwości najnowszych technologii odtwarzania dźwięku i obejrzeć prezentację sprzętu komputerowego. Promocja jest wsparciem kampanii reklamowej, która będzie towarzyszyła projekcjom filmu Matrix- Reaktywacja.

Jak mówi Marek Wojtczak z agencji Sponsoring up! pomysł zrodził się po to, by pokazać, że Logitech oferuje nie tylko sprzęt komputerowy, ale także doskonałe technologie dźwięku. Dzięki specjalnym Igloo, które tworzą idealną akustykę każdy, kto tylko chce będzie mógł przekonać się o tym na własne oczy, a właściwie uszy. Chłodząca akcja odbywa się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi i Zabrzu. Moc głośników można poznawać do połowy czerwca.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas