Reklama 2009-08-02
0

Sponsorzy Ekstraklasy na strojach piłkarzy w telewizji zarobili 23 mln zł

Dzięki eksponowaniu strojów piłkarzy podczas transmisji meczów Ekstraklasy w ubiegłym sezonie sponsorzy zyskali 23 mln zł - wynika z badania Pentagon Research. Największy ekwiwalent reklamowy osiągnęła telewizja "n".

Od lipca ubiegłego roku do czerwca bieżącego roku dynamiczne ekspozycje strojów piłkarzy podczas transmisji meczów Ekstraklasy zapewniły reklamującym się w ten sposób firmom promocję o wartości prawie 23 mln zł - pokazuje badanie przeprowadzone przez Pentagon Research.

Zdecydowanie najwięcej zyskały dzięki temu telewizja "n", reklamująca się na strojach Legii Warszawa, oraz Warka, sponsor Lecha Poznań,a od lutego bieżącego roku również całych rozgrywek. O połowę mniej na promocji zaoszczędziły natomiast Puma i Adidas, firmy produkujące stroje dla wielu drużyn, oraz Tele-Fonika, sponsor Wisły Kraków.

Autor: tw

Więcej informacji: Ekstraklasa

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas