Telewizja2005-10-11
0

Spore zainteresowanie Wieczorem Wyborczym

Wybory prezydenckie w TVP i TVN oglądało łącznie prawie 8 mln widzów.

 Według danych AGB Nielsen Media Research 9 października 2005 r. podczas emisji "Wieczoru Wyborczego" o 19.55, TVP 1 przyciągnęła 5,2 mln widzów, co stanowiło 33,1 % widowni obecnej w tym czasie przed telewizorami, natomiast TVN - 2,7 mln widzów (udział stacji wyniósł 16,0%).

Wśród rankingu najchętniej oglądanych programów tego dnia "Wieczór Wyborczy"  w TVP 1 znalazł się na trzecim miejscu, zaraz po "Wiadomościach"(TVP 1) z oglądalnością 6,3 mln i serialu "Na dobre i na złe"(TVP 2) z oglądalnością 6 mln widzów.

Są to bardzo wysokie wyniki w porównaniu do oglądalności "Wieczoru Wyborczego" sprzed dwóch tygodni dotyczącego wyborów do Sejmu i Senatu. TVP 1 oglądało wówczas 4 mln widzów (udział stacji 26,7%), TVN - 1,7 mln widzów (udział stacji 11,7%) - komentuje AGB Nielsen Media Research.

"Wieczór Wyborczy" z 9 października 2005 r. w TVP 1 przyciągnął głownie przed telewizory mężczyzn, a także widzów powyżej 45 roku życia. Większość z nich pochodzi z małych miasteczek. Ponadto większość widzów posiada wykształcenie wyższe. Natomiast "Wieczór Wyborczy" w TVN przyciągnął przed telewizory głównie kobiety. Widzowie w przeważającej części znajdują się w przedziałach grupowych 25 - 29 i powyżej 40 roku życia, pochodzą ze średnich i dużych miast, posiadają wykształceni średnie i wyższe.

Zobacz tabelęece9d8; BORDER-LEFT: windowtext 1pt solid; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; HEIGHT: 13.5pt; BACKGROUND-COLOR: transparent" height=18>TVN25-09-200524:19:3924:35:40317 5639,76%

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas