Prasa2010-01-28
0

Spore zmiany w magazynie „Tester”

Magazyn „Tester” (G+J Polska) będący wydaniem specjalnym miesięcznika „Focus” od najnowszego numeru, który ukazał się dziś, zmienił zawartość, szatę graficzną, format, objętość, cenę i cykl wydawniczy.

„Tester” to magazyn, w którym znaleźć można quizy i krzyżówki oraz zadania logiczne służące badaniu i ćwiczeniu umiejętności. Od najnowszego wydania każdy numer tego pisma poświęcony jest jednemu zagadnieniu, a dodatkowo w tytule przedstawiane są sylwetki ludzi symbolizujących dane zjawisko (w przypadku ostatniego numeru tematem przewodnim jest osiągnięcie finansowego sukcesu).

Od tego wydania „Tester” ma też odświeżoną szatą graficzną, format A4 (dotychczas A5) i liczy 68 stron (do tej pory 76 stron). Magazyn z miesięcznika przekształcony został w kwartalnik, a jego cena wzrosła z 3,99 zł do 7,99 zł. Wydawca nie ujawnia wysokości nakładu pisma.

Wydaniu pierwszego numeru zmienionego „Testera” towarzyszy wsparcie marketingowe w tytułach G+J („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Ekstra”) oraz w serwisie Focus.pl. Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu wydawcy.

Autor:Patryk Pallus / pp

Więcej informacji:Tester, G+J Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas