Reklama 2022-10-17
0

Sportano.pl z reklamami i stacjonarnym showroomem

Multibrandowy sklep sportowy online Sportano.pl startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną. Jej ukoronowaniem ma być otwarcie stacjonarnego showroomu marki w Warszawie.

Za kreację i egzekucję kampanii Sportano.pl odpowiada in-house’owy zespół kreatywny. Kluczowe elementy wizualne oparte są na estetyce marki wykreowanej przez agencję Visual Crafters. Spot reklamowy emitowany będzie w wybranych stacjach tv, m.in. w Polsat, TVN i TVP oraz w stacjach radiowych (grupa RMF, grupa Eurozet). W kampanii na nośnikach outdoorowych kampania obejmie m.in. na ponad 400 przystanków autobusowych, a także wybrane lokalizacje w Warszawie (głównie nośniki sieci AMS i Stroer).

Kampanii ATL będą towarzyszyć działania online. Marka widoczna będzie w YouTube, serwisach VOD oraz w zintensyfikowany
sposób w social mediach.

Finalnym akcentem jesiennej kampanii będzie otwarcie pierwszego flagowego showroomu Sportano.pl w Warszawie.

Sportano.pl to multibrand z szeroką ofertą wyposażenia sportowego w takich kategoriach jak: kolarstwo, sporty zimowe, siłownia i fitness, outdoor, sporty wodne i sporty walki. Głównym inwestorem projektu jest Marcin Grzymkowski, wcześniej związany z marką Eobuwie.

Autor: BG

Więcej informacji: Sportano.pl, showroom, odzież

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas