Telewizja2016-08-02
2

Sportklub z nową oprawą na 10-lecie istnienia w Polsce (wideo)

W związku z 10-leciem istnienia kanału Sportklub w Polsce stacja zyskała nową szatę graficzną.

Stacja wprowadziła nową oprawę o minimalistycznym charakterze, składającą się z rombowych kształtów, które podkreślają dynamikę kanału. W oprawie dominuje biel i czerwień.

Zmieniły się również kompozycja ścieżki dźwiękowej oraz głos lektora. W celu podkreślenia jubileuszu w logotypie Sportklubu wpisano napis „10 lat”.

- Dziesięć lat na rynku pozwoliło nam na zbudowanie rozpoznawalności marki i dużego zasięgu technicznego. W ciągu dekady pokazaliśmy setki szlagierowych meczów, prezentowaliśmy czołowe europejskie i światowe rozgrywki w całej gamie dyscyplin sportowych oraz produkowaliśmy własne programy. Następne lata będą równie owocne - mówi Joanna Stępniewska, country manager Sportklubu Polska.

Sportklub należy do węgierskiego koncernu IKO Media Group. Z racji jubileuszu kanał przygotował serię konkursów dla widzów, a ich zasady będą prezentowane na stronie internetowej sportklub.pl oraz na profilu Sportklubu na Facebooku.

Autor:łb

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas