Radio2006-11-24
0

Spory spadek radia RMF FM

W październiku 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Radio Zet zarobiło 37 402 347  zł, czyli o ponad 6,6 mln zł więcej niż w październiku 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 35 566 130  zł  (prawie 3,5 mln zł mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,9 mln rok temu do 3,6 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 142 640 232 zł, czyli o  ponad 18 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.

Zobacz tabelęWAWA2 183 524 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)2 003 670 złESKA Poznań1 976 084 zł
 
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas