Reklama2014-04-24
2

Spot od internautów reklamuje Lay’s (wideo)

Udostępniono spot chipsów Lay’s (Frito-Lay Poland) złożony z nagrań przesłanych przez internautów. Zmontowaniem klipu zajął się Xawery Żuławski.

W ramach konkursu trwającego od połowy grudnia do połowy stycznia internauci mogli przesyłać 30-sekundowe filmiki pokazujące, że - zgodnie z hasłem reklamowym - „codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”. W sumie poprzez serwis millionyou.com zgłoszono 156 klipów.

- Zobaczyliśmy zarówno filmy absolutnie amatorskie, jak i bardzo profesjonalne. Przyznam, że większość spotów była intrygująca, to znaczy, że niektóre wyróżniały się odwagą, a inne na przykład estetyką. Wybierając najlepszy spot, oceniałem przede wszystkim pomysł oraz czy film mnie ujął - komentuje Xawery Żuławski, znany reżyser i scenarzysta.

Żuławski wspólnie z przedstawicielami Lay’s i MillionYou wybrali najlepszy spot, a jedenastu innym przyznali wyróżnienia. Nagrody publiczności otrzymały trzy filmiki najlepiej ocenione przez głosujących internautów.

Z wybranych filmików Żuławski zmontował minutowy klip, który zamieszczono w serwisie internetowym, na fanpage’u facebookowym i kanale youtube’owym marki Lay’s. - Nie podjęliśmy jeszcze decyzji odnośnie wykorzystania spotu w innych kanałach komunikacji - mówi Anna Bielecka-Bochenko, senior brand manager Lay’s.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas