Telewizja2017-02-02
14

Pościg za Kubą Wojewódzkim i świat „Belle Epoque” w wiosennym spocie TVN (wideo)

fot. youtubefot. youtube

TVN rozpoczął emisję wiosennego spotu wizerunkowego, w którym gwiazdy stacji odgrywają role w mrocznej zagadce na temat Kuby Wojewódzkiego. - Film wypełniony jest dowcipem, a widz może typować podejrzaną postać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

- Spot nawiązuje stylistyką do serialu „Belle Epoque”, lecz nie wszystko w nim jest z epoki. Zdecydowaliśmy się na jej odwzorowanie w kostiumach, ale niekoniecznie w rekwizytach - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

W trwającym minutę spocie telewizyjnym detektyw z serialu „Belle Epoque” (w tej roli Paweł Małaszyński) przyjeżdża do pałacu i rozpoczyna śledztwo dotyczące tajemniczej śmierci Kuby Wojewódzkiego. W pałacu mieszkają gwiazdy TVN z wiosennej ramówki stacji, a detektyw na miejscu zbrodni znajduje dowody, które mogą obciążyć każdego z mieszkańców.

- W pałacu roi się od mrocznych zagadek. Mimo kryminalnej intrygi film wypełniony jest dowcipem, a każdy widz może typować swoją podejrzaną postać - dodaje Przyszlak.

W filmie pokazane są gwiazdy siedmiu formatów TVN, takich jak: „Kuba Wojewódzki”, „Belle Epoque” (Paweł Małaszyński, Magdalena Cielecka i Eryk Lubos), „Druga szansa” (Małgorzata Kożuchowska), „Kuchenne rewolucje” (Magda Gessler), „Milionerzy” (Hubert Urbański), „Agent - Gwiazdy” (Kinga Rusin), a także „Masterchef Junior” (Anna Starmach, Michel Moran i Mateusz Gessler).

Film był realizowany w pałacu w Otwocku Wielkim. Przygotowania do projektu trwały trzy miesiące, a same zdjęcia zajęły trzy dni. Poza podstawową 1-minutową wersją spotu, widzowie będą mogli obejrzeć siedem 15-sekundowych filmów - każdy poświęcony jednej pozycji ramówki wiosennej.

Za realizację filmu odpowiadał tradycyjnie dział autopromocji TVN. Pomysłodawcami byli Łukasz Grzegorzek i Bartłomiej Świderski, którzy zajęli się także reżyserią. Scenografię przygotowali Katarzyna Sobańska i Marcel Sławiński, zaś kostiumy zaprojektowały Anna Krysiak i Wiola Uliasz. Za zdjęcia odpowiadała Weronika Bilska, a za montaż - Maciej Chaberek. Dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak.

W materiale wykorzystano utwór „I Put a Spell on You” w wykonaniu Creedence Clearwater Revival. Wiosenny spot wizerunkowy oglądać można w telewizji TVN i w internecie od 1 lutego.

Stacja spoty realizuje co sezon od jesieni 2008 roku.

Autor:łb

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas