Kultura2021-02-15
20

Gessler, Różczka, Pazura, Boczarska i Wojewódzki w spocie wiosennej ramówki TVN (wideo)

Magda Gessler; fot. TVNMagda Gessler; fot. TVN

W niedzielę wieczorem odbyła się premiera spotu wiosennej ramówki TVN. - Chcieliśmy, żeby widz po obejrzeniu filmu odebrał stację i wiosenny sezon jako inspirujący, wciągający, ale przede wszystkim dający rozrywkę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.

W minutowym spocie ramówkowym TVN występują: Marcin Prokop i Dorota Wellman, Paulina Krupińska i Damian Michałowski oraz Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak (pary gospodarzy „Dzień dobry TVN”), Hubert Urbański („Milionerzy”), Magdalena Boczarska („Żywioły Saszy - Ogień”), Magdalena Różczka i Cezary Pazura („Tajemnica zawodowa”), Jakub Wojewódzki („Kuba Wojewódzki”), Dorota Szelągowska („Totalne remonty Szelągowskiej”), Magda Gessler („Kuchenne rewolucje”), Michel Moran, Ania Starmach i Mateusz Gessler („Masterchef Junior”) i Olivier Janiak (Power Couple).

Stacja TVN w klipie wykorzystała utwór „You Ain’t the Problem” w wykonaniu Michaela Kiwanuki.

Z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Funkcję producenta pełni Magdalena Pazio, scenarzystką i reżyserem jest Irmina Śliwińska, a creative directorem - Robert Przyszlak.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Autorem zdjęć jest Jakub Stolecki, za scenografię odpowiada Natalia Giza, a kierownikiem produkcji jest Ewa Pszczołowska.

- Tym razem postanowiliśmy rozpocząć sezon programem rozrywkowym „Jesteśmy w domu”, więc nasz film to z jednej strony czołówka programu, a z drugiej wizerunkowa wizytówka stacji na cały sezon. Realizując czołówkę skorzystaliśmy z typowych dla tej formy elementów - prezentacji aktorów, podpisów, zamkniętej historii. A skoro "Jesteśmy w domu", to całość jest osadzona właśnie w domowej przestrzeni. Chcieliśmy, żeby widz po obejrzeniu filmu odebrał stację i wiosenny sezon jako inspirujący, wciągający, ale przede wszystkim dający rozrywkę - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.

Oficjalna premiera spotu odbyła się w niedzielę, 14 lutego 2021 roku o godz. 20.05. Materiał otworzył widowisko „Jesteśmy w domu”, w którym Grupa TVN Discovery Polska przedstawiła wiosenną ofertę programową.

Wizerunkowy spot emituje już też Polsat

Od piątku, 12 lutego wizerunkowy spot wiosennej ramówki emituje Polsat. W trzeciej dekadzie lutego ma zadebiutować spot Telewizji Polskiej.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas