Reklama 2010-12-28
0

Spot telewizyjny w kampanii „Prowadzę - jestem trzeźwy” (wideo)

Rusza telewizyjna odsłona kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Realizuje ją agencja Business Consulting i ks. Piotr Brząkalik.

W telewizyjnej odsłonie kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” wykorzystywany jest 30-sekundowy spot, którego bohater przekonuje, że zasady trzeźwego i odpowiedzialnego kierowania pojazdami obowiązują w całej Europie. Przypomnijmy, że w tym roku akcja obejmowała do tej pory internet, prasę i nośniki out of home (więcej na ten temat).





Spot od bieżącego tygodnia będzie emitowany w TVN, w styczniu – także w kanałach TVP, a ponadto w stacjach regionalnych i lokalnych, a docelowo również w stacji zagranicznych.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Business Consulting, która organizuje cały projekt wspólnie z ks. Piotrem Brząkalikiem, duszpasterzem trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. Wsparcie finansowe zapewniły Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz firma GFR Capital.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas