Spot wizerunkowy „TVN Więcej” - promujący jesienną ofertę programową stacji TVN - został nagrodzony w konkursie Promax Europe Awards 2019 w Amsterdamie. Zdobył on drugie miejsce w kategorii „Best Set Design”.
Nagrodzoną produkcję zrealizował dział autopromocji TVN i Discovery Polska. Reżyserem spotu jest Robert Krawczyk, za kreację odpowiadał Robert Przyszlak, zdjęcia zrealizował Mateusz Skalski, zaś scenografię stworzyli Katarzyna Sobańska i Marcel Sławiński, autorzy scenografii m.in. do „Zimnej Wojny” oraz „Idy”.
Reklama | „Czekam w TVN” - gwiazdy śpiewają i tańczą disco w spocie wizerunkowym TVN. „To pastisz, bawimy się konwencją” (wideo) |
W tym roku w kategorii „Best Leisure & Lifetime Programme Spots” nominowana była także inna produkcja działu autopromocji TVN i Discovery Polska - zwiastun TVN Turbo „Samochód marzeń” autorstwa Jarosława Ozierańskiego.
Promax to największa na świecie, międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych, zajmujących się autopromocją i marketingiem. Przyznawane co roku nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.