Reklama2021-08-27
28

Rejs z gwiazdami w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)

Telewizja TVN zaprezentowała jesienny spot wizerunkowy. którego tematem przewodnim jest rejs.

W minutowym klipie występują: Marcin Prokop, Dorota Wellman, Paulina Krupińska, Damian Michałowski, Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak („Dzień dobry TVN”), Dorota Szelągowska („Totalne remonty Szelągowskiej”), Joanna Krupa, Dawid Woliński, Marcin Tyszka i Katarzyna Sokołowska („Top model”), Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak, Jan Kliment, Marcin Prokop i Michał Kempa („Mam talent!”), Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach („Masterchef”), Marcin Prokop i Kamil Bednarek („Lego Masters”), Magda Gessler („Kuchenne Rewolucje”), Agnieszka Więdłocha („Receptura”), Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska („Szadź 2”), Piotr Głowacki i Justyna Wasilewska („Nieobecni”), Kuba Wojewódzki („Kuba Wojewódzki”) oraz Hubert Urbański („Milionerzy”).

Stacja TVN w klipie wykorzystała utwór „Golden” w wykonaniu Harry’ego Stylesa. Spot był nagrywany na Wiśle w Warszawie i w Płocku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Za pomysł odpowiada Radosław Pilonis, reżyserię - Robert Krawczyk, scenariusz - Olga Rutkowiak i Radosław Pilonis, a zdjęcia - Mateusz Skalski i Kacper Fertacz.

 

Creative directorem spotu jest Robert Przyszlak, a art directorem - Olga Rutkowiak.

- Tej jesieni nabieramy wiatr w żagle. W ludziach jest nadzieja na lepszy czas. Wyszliśmy z domów, z nową energią i pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Rejs to przygoda, coś jednoczącego i dającego poczucie wolności. Chcemy zabrać widzów w taki REJS, dać im możliwość uczestnictwa w przygodzie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.

Wizerunkowe spoty emitują już Polsat i TVP

Od wtorku, 17 sierpnia wizerunkowy spot jesiennej ramówki emituje Polsat. Z kolei od środowego wieczora oglądać można spot Telewizji Polskiej.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas