Telewizja2018-05-23
0

Spoty kanałów Viacomu nominowane w konkursie Promax Global Excellence Awards 2018 (wideo)

Zespoły kreacji i marketingu Viacom International Media Networks regionu Europa Środkowa i Wschodnia oraz Izrael, pracujący w biurach w Warszawie i Budapeszcie, zdobyły 13 nominacji w konkursie Promax Global Excellence Awards 2018.

Dziewięć nominacji zostało przyznanych za realizacje przygotowane dla kanału filmowego Paramount Channel. Pięć nominacji otrzymała kampania „Millions of Choices”, która promowała kanał Paramount Channel w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Wykorzystano w niej kultowe sceny z takich filmów, jak: „Forrest Gump”, „Cast Away - Poza światem” czy „Dzień świstaka”.

Materiały promocyjne przygotowywały zespoły kreacji i marketingu z warszawskiego i budapeszteńskiego biura Viacom International Media Networks CEEI.

PromaxBDA to międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych zajmujących się autopromocją i marketingiem. Zwycięzcy konkursu Promax Global Excellence Awards zostaną ogłoszeni 14 czerwca br.

Wideo promujące kanał telewizyjny:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE

Długometrażowy spot promocyjny:
Eric Cartman Inside Your Head - Comedy Central, CEE

Kampania kanału rozrywkowego lub komediowego:
- Family Guy Live Action Spots - Comedy Central, CEE

Filmy kinowe wykorzystane w wideo promocyjnym dla telewizji:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE

- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE

Filmy kinowe wykorzystane w kampanii telewizyjnej:
- Kill Bill Weekend - Paramount Channel, CEE

Spot promocyjny programu:
- Django Unchained - Animated TV Spot Paramount Channel, CEE

Spot wizerunkowy emitowany online, w telewizji kablowej lub satelitarnej:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE

Kampania promocyjna kanału telewizyjnego:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE

Montaż:
- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE

Copywriting:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE

Kampania wizerunkowa:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE

Montaż dźwięku:
- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE

Autor:łb

Więcej informacji:Viacom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas