„Sprawę dla reportera” w obecnym sezonie ogląda o ponad 500 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji reporterskiego programu wygrywa z konkurencją.
Pierwsze sześć wydań kolejnego sezonu programu Elżbiety Jaworowicz obejrzało średnio 3,09 mln widzów, co przełożyło się na 22,75 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 15,12 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. reporterski program TVP1 zyskał ponad 530 tys. widzów. Wówczas „Sprawę dla reportera” oglądało bowiem 2,56 osób, co przełożyło się odpowiednio na 21,77 proc. i 12,49 proc. udziału.
W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 17,52 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (15,97 proc.; „Hotel 52” i „Przyjaciółki”) i TVP2 (6,89 proc.; „Paradoks” i początek filmów fabularnych z cyklu „Kocham kino”). Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia za TVN i Polsatem.
Oglądalność „Sprawy dla reportera” na tle konkurencji
Zobacz tabelę
Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są w czwartki o godz. 21.25 na antenie TVP1.
Elżbieta Jaworowicz, autorka programu (fot. TVP)