W jesiennej ramówce wśród programów reporterskich i interwencyjnych największą popularnością cieszy się emitowany od wielu lat w TVP1 magazyn „Sprawa dla reportera” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 5 listopada br. wśród programów reporterskich i interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w czwartki o 21.25 w TVP1 magazyn Elżbiety Jaworowicz „Sprawa dla reportera”.
Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,95 mln widzów, co przełożyło się na 21,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 2,65 mln osób (21,41 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,47 mln widzów; 16,97 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.
W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Państwo w państwie” (emisja w niedziele o 19.30; 1,53 mln widzów; 9,88 proc. udziału) oraz „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,28 mln; 18,25 proc.). Oba nadawane są na antenie Polsatu.
Zobacz tabelę
Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Uwagi” (966 tys. widzów; 17,70 proc. udziału). Bez zmian drugie miejsce zajmuje tutaj „Magazyn Ekspresu Reporterów” (830 tys.; 14,71 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (717 tys.: 12,20 proc.).
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich programów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku, które oglądać można w głównych stacjach telewizyjnych (tzn. TVP1, TVP2, Polsat i TVN).