Telewizja2012-04-10
14

“Sprawa dla reportera” nadal hitem, rekord z Dodą

Program “Sprawa dla reportera” w obecnym sezonie ma o 300 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale cały czas TVP1 wygrywa z konkurencją. Mimo spadku widowni w lutym br. magazyn zanotował rekord oglądalności.

Premierowe odcinki “Sprawy” emitowane są bez przerwy od września 2011 roku, początkowo o 22.00, a od listopada pół godziny wcześniej. Nadane dotąd w tym sezonie wydania obejrzało średnio 3,6 mln widzów, co dało Jedynce 26,34 proc. udziału w grupie 4+ i 16,94 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej program Elżbiety Jaworowicz miał 3,91 mln widzów, a udział TVP1 w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 27,27 proc. i 18,39 proc.

>>> “Kocham Cię Polsko!” straciło widzów

Największą widownię w obecnym sezonie miało wydanie magazynu z 9 lutego br., w którym wystąpiła m.in. Doda. Obejrzało je niemal 5 mln osób przy udziale wynoszącym 34,88 proc. i był to jednocześnie najchętniej oglądany odcinek programu od 9 lat.

W paśmie nadawania “Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z wynikiem na poziomie 15,91 proc., emitujący w tym czasie “Kuchenne rewolucje i filmy fabularne. Dalej plasują się: Polsat (14,83 proc.) i TVP2 (14,83 proc.). Natomiast  w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia za TVN i Polsatem.


Elżbieta Jaworowicz, autorka programu (fot. TVP)

Z danych telemetrycznych wynika, że magazyn Elżbiety Jaworowicz oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
 



Top 5 wydań “Sprawy dla reportera”

Zobacz tabelę


Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


 Profil widowni magazyn

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas