Telewizja2014-02-27
1

„Sprawa dla reportera” najchętniej oglądanym programem interwencyjnym

W bieżącym roku wśród magazynów reporterskich największą widownię gromadzi „Sprawa dla reportera” nadawana w TVP1 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Średnia oglądalność programu Elżbiety Jaworowicz w okresie od 1 stycznia do 25 lutego 2014 roku wyniosła 3,71 mln widzów, co przełożyło się na 25,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP1 oglądać można w czwartki o godz. 21.25.

>>> „Tomasz Lis na żywo” najpopularniejszym programem publicystycznym

Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w nowym roku wynosi 2,99 mln osób (23,30 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,61 mln widzów; 15,84 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.

Dalsze lokaty zajmują takie programy jak: „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,78 mln widzów; 18,59 proc. udziału) oraz „Polska non stop” (dni powszednie o 16.40; 779 tys.; 7,44 proc.). Pierwszy nadawany jest na antenie Polsatu, a drugi w TVP1.

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Magazynu Ekspresu Reporterów” (967 tys. widzów; 17,07 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj „Uwaga” (964 tys.; 15,49 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (868 tys.; 14,04 proc.).

Zobacz tabelę

 

 

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas