Telewizja2011-11-07
4

“Sprawa dla reportera” straciła widzów, ale wygrywa z konkurencją

Program Elżbiety Jaworowicz “Sprawa dla reportera” ogląda obecnie o 900 tys. mniej widzów niż rok wcześniej. Magazyn daje Jedynce pozycję lidera wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja przegrywa z konkurentami.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność dziewięciu pierwszych wydań jesiennej serii “Sprawy dla reportera” wyniosła 2,63 mln widzów, co dało stacji 21,84 proc. udziału w grupie 4+ i 12,36 proc. w komercyjnej 16-49. Program nadawany był do końca października ok 22.00, a od listopada ukazuje się pół godziny wcześniej.

W analogicznym okresie ub.r. Sprawa dla reportera” gromadziła więcej widzów, bo 3,52 mln osób, a udział magazynu wynosił aż 24,98 proc. i 16,08 proc. Program wtedy nadawany był wcześniej, bo zaczynał się już o godz. 21.25, tuż po “Ojcu Mateuszu”.

W czasie nadawania magazynu Elżbiety Jaworowicz TVP 1 jest liderem w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN, nadająca wówczas “Kuchenne rewolucje” oraz filmy, co daje jej 17,27 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (głównie “Szpilki na Giewoncie”; 16,84 proc.), a czwarta - TVP 2 (filmy z cyklu “Kocham Kino”; 8,86 proc.). Natomiast w grupie 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia i osiąga udział sporo niższy od TVN i Polsatu.


Elżbieta Jaworowicz, autorka programu (fot. TVP)


“Sprawę dla reportera” oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Widownia “Sprawy dla reportera” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność programu na tle konkurencji 

Zobacz tabelę


Profil widowni magazynu

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas