Telewizja2014-04-28
0

„Sprawa dla reportera” zyskała widzów i nie daje szans konkurencji

Nadawaną w TVP1 „Sprawę dla reportera” w bieżącym roku ogląda 3,53 mln osób, czyli o 190 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz jest liderem rynku.

W okresie od 2 stycznia do 24 kwietnia br. średnia widownia „Sprawy dla reportera” wyniosła 3,53 mln widzów. Przełożyło się to na 24,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek pokazany 16 stycznia br. Przyciągnął on przed telewizory 3,91 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Sprawy dla reportera”

Zobacz tabelę

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 190 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,33 proc. i 13,79 proc.

W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN z udziałem na poziomie 13,58 proc., emitująca w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (11,70 proc.; „Przyjaciółki”, „To nie koniec świata” i filmy fabularne) i TVP2 (5,78 proc.; „Na sygnale”, „Dr House” i filmy).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz

Zobacz tabelę


Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25. Jedynka program Elżbiety Jaworowicz nadaje od lat 80. XX wieku.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas