Nadawaną w TVP1 „Sprawę dla reportera” w bieżącym roku ogląda 3,53 mln osób, czyli o 190 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz jest liderem rynku.
W okresie od 2 stycznia do 24 kwietnia br. średnia widownia „Sprawy dla reportera” wyniosła 3,53 mln widzów. Przełożyło się to na 24,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek pokazany 16 stycznia br. Przyciągnął on przed telewizory 3,91 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Sprawy dla reportera”
Zobacz tabelęW porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 190 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,33 proc. i 13,79 proc.
W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN z udziałem na poziomie 13,58 proc., emitująca w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (11,70 proc.; „Przyjaciółki”, „To nie koniec świata” i filmy fabularne) i TVP2 (5,78 proc.; „Na sygnale”, „Dr House” i filmy).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz
Zobacz tabelę
Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25. Jedynka program Elżbiety Jaworowicz nadaje od lat 80. XX wieku.