Reklama2010-06-24
2

„Spróbuj mnie!” w kampanii Krushersów w KFC (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa deserów Krushers wprowadzonych do sieci KFC. Akcję pod hasłem „Spróbuj mnie!” przygotowały Red8 Communications Group, FireFly Creation i OMD Media Directions.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa lodowych deserów Krushers w restauracjach KFC jest utrzymana w odważnej, zmysłowej stylistyce. Taki przekaz ma podkreślać, że desery te – wprowadzone do menu sieci w trzech wersjach smakowych: truskawkowej, Kit Kat i karmelowej – to zupełna nowość na rynku. W ramach akcji pod hasłem „Spróbuj mnie!” uruchomiono też serwis internetowy krushers.kfc.pl, w którym użytkownicy mogą brać udział w zabawie polegającej na komponowaniu własnego deseru i jednoczesnym uwodzeniu wirtualnej partnerki/partnera.

Ogółem kampania reklamowa Krushersów obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN7, TV4, Polsat 2, AT Media, MTV&VIVA&VH1, Discovery, TVN Turbo i Polsat Sport), internet (serwisy społecznościowe, m.in. Facebook, Fotka, Nasza-Klasa, FilmWeb, Demotywatory) oraz same restauracje KFC (materiały POS).

Adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Red8 Communications Group, kreacje internetowe i POS oraz serwis krushers.kfc.pl przygotowała agencja FireFly Creation, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Directions. Kampania w telewizji potrwa do 20 lipca, a w internecie – do końca lipca.

Autor:tw

Więcej informacji:Krushers, KFC

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas