Prasa2019-09-17
3

„Party” na czele dwutygodników people w lipcu. „Gala” o 59 proc. w dół

W lipcu 2019 br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2019 roku wyniosła 113 238 egz. W porównaniu do lipca 2018 roku była ona niższa o 23,64 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek wynoszący 16,64 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 76 698 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który awansował z czwartej lokaty. Zanotował on spadek wynoszący 5,30 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 72 819 egz.

Z trzeciej na piątą pozycję spadła „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 58,86 proc. do 36 426 egz.

W lipcu 2019 roku w porównaniu do czerwca 2019 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Show” - było to 10,35 proc.

Również i tutaj największy spadek, wynoszący 38,85 proc., odnotowała „Gala”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Party, Show, Gala, Viva!, Flesz, dwutygodnik people, zkdp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas