Prasa 2020-07-27
8

„Party” na czele dwutygodników people w maju. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami

W maju 2020 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły odnotowały duże spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w maju 2020 roku wyniosła 69 762 egz. W porównaniu do maja 2019 roku była niższa o 30,61 proc. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który awansował z trzeciej lokaty. Zanotował spadek wynoszący 20,70 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 48 349 egz.

Na trzecie miejsce spadł dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 46 376 egz., po spadku o 29,83 proc.

Czwarta była „Gala” (Grupa Burda), która zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynoszący 53,73 proc. do 26 816 egz.

W maju 2020 roku w porównaniu do kwietnia 2020 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Flesz” (Edipresse Polska) - było to 9,15 proc.

Największy spadek, wynoszący 9,12 proc., odnotowała „Viva!”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Party, Show, Gala, Viva!, Flesz, dwutygodnik people, zkdp

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas