Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w październiku ub.r. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2016 roku wyniosła 192 004 egz. i w porównaniu do października 2015 roku zmalała o 11,63 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,13 proc. do 143 064 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 80 725 egz., po jednak spadku o 9,64 proc.
Na czwarte miejsce spadła z kolei „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 68 563 egz., notując stratę wynoszącą 29,43 proc. - największą w zestawieniu.
Zobacz tabelęW październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. też wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem a najwięcej stracił „Naj” - było to 10,81 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.