Prasa2019-07-25
3

„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły na minusie

W segmencie pism dla mężczyzn w maju br. wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2019 roku wyniosła 22 618 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 18,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 8,46 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 19 961 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 6,61 proc. do 13 902 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. poszedł w dół o 4,50 proc. do poziomu 17 962 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca też prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło tutaj „Logo” - było to 10,54 proc. Jedynym wzrostem, wynoszącym 4,34 proc., pochwalić się mógł tutaj „Playboy”

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się w tym ujęciu o 7,26 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas