Prasa2006-03-07
0

Sprzedaż tygodników opinii w 2005 r.

W ubiegłym roku większość tygodników opinii miało średnią sprzedaż niższą niż w 2004r.

Pozycję lidera sprzedaży zachowała "Polityka" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy)  wyniosła 177 480 egz. (spadek o 7 proc. w porównaniu z 2004 rokiem). Drugie miejsce zajął "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 165 899 egz. (spadek o 12 proc.),

Na trzecim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 2 proc. spadek sprzedaży. Znacznie większy spadek zanotował tygodnik "Przekrój" - prawie 17 proc.

Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego".

 Zobacz tabelęFONT>





Tygodnik Angoragrudzień 2005269705Forumgrudzień 200523219

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas