Prasa2009-08-21
0

Sprzedaż tygodników opinii w I półroczu 2009 r.

Największe tygodniki opinii zamknęły I półrocze 2009 r. spadkiemsprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 36 proc. - stracił"Przekrój" a zyskał tylko 'Gość Niedzielny' - raport portaluWirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w I półroczu 2009 r.wyniosła 144 756 egz., czyli o 3,5 proc. mniej niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "GośćNiedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "GośćNiedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 136 779 egz. (wzrost o5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "NewsweekPolska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się wilości 106 536 egz. (spadek o 14 proc.).

Zobacz tabelę


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (WydawnictwoWesta-Druk Mirosław Kuliś), która w I półroczu br. sprzedała się wilości 310 793 egz. (wzrost o 6 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas