Reality show "Wyprawa Robinson" nie jest hitem tvn
Od września można oglądać najbardziej kosztowną produkcję w historii tvn - reality show "Wyprawa Robinson 2004", który był realizowany w Malezji.
Program miał być hitem jesiennej ramówki tvn, ale jak wynika z danych AGB Polska na razie tak nie jest.
"Wyprawa Robinson" zadebiutowała 13 września. Do 2 listopada program oglądało średnio 2 116 994 widzów a udział w rynku wyniósł 16,25%.
Program osiąga zdecydowanie lepsze wyniki w grupie docelowej 16-49, gdzie udział w rynku wynosi 18,36% i 16 - 49 miasta - 20,06%.
Zobacz tabelęstał na licencji brytyjskiej firmy Castaway i we współpracy ze szwedzką firmą Strix, która jest autorem programów takich jak "Bar" i "The Farm". Polską wersję formatu przygotowywała Ewa Leja, producent takich programów jak "Agent" czy "Ekspedycja".
"Expedition Robinson" była już emitowana między innymi w Szwecji, Danii, Norwegii, Holandii, Niemczech, Austrii, USA, Rosji, Litwie, Łotwie, Grecji, Finlandii (w dużej liczbie krajów pod nazwą Survivor). Za oceanem zrealizowano jak do tej pory 8 edycji, a przygotowania do następnej trwają.