Telewizja2011-04-11
0

Stacje Disneya i Cartoon tracą, Nick o 120 proc. do góry

Wszystkie trzy najpopularniejsze kanały dziecięce: Disney Channel, Disney XD i Cartoon Network zanotowały w marcu br. spadki oglądalności. Najwięcej straciło jednak CBeebies, a zdecydowanym liderem wzrostu był Nickelodeon.

Disney Channel zajmujący pozycję lidera miał w marcu br. 0,97 proc. udziału w rynku, o 11,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazł się Disney XD z wynikiem 0,83 proc. (spadek o 14 proc.), a trzeci był Cartoon Network (0,76 proc., spadek o 14,8 proc.).

Wzrost (i to największy w rankingu) zanotował dopiero zajmujący czwartą pozycję Nickelodeon. Jego udział wzrósł o 120,4 proc. do 0,66 proc., co dało mu awans z miejsca szóstego. Największy spadek dotknął natomiast kanału CBeebies, który w lutym br. zniknął z oferty Cyfrowego Polsatu, dołączając jedynie do oferty mniejszej platformy N. Jego udział zmalał o 81,6 proc. do 0,09 proc., co spowodowało spadek z miejsca piątego na ósme.

Zobacz tabelę


Biorąc pod uwagę widzów między 4. a 15. rokiem życia pierwsza trójka była taka sama – liderem był Disney Channel z udziałem na poziomie 5,88 proc., notując spadek o 15,3 proc., a dalej znalazły się: Disney XD (5,83 proc., spadek o 14,1 proc.) i Cartoon Network (5,23 proc., spadek o 217 proc.). Największym wzrostem - tak jak w grupie 4+ - pochwalić się może Nickelodeon, a największa strata dotknęła CBeebies.

Zobacz tabelę


Największą popularnością w najchętniej oglądanym kanale dziecięcym – stacji Disney Channel – cieszył się w zeszłym miesiącu film “Garbi – Super Bryka”. Obejrzało go 380 tys. widzów.

Zobacz tabelę

 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas