Największe telewizje komercyjne zyskały w lipcu w najatrakcyjniejszej grupie 16-49
W pierwszy miesiącu wakacji nastąpiły niewielkie zmiany pod względem udziałów w rynku największych stacji telewizyjnych.
Jak wynika z danych AGB Polska, udziały rynkowe TVP 1 wyniosły w lipcu 25,1 proc. (tyle samo co rok wcześniej) TVP 2 - 19,9 proc. (20,2 proc. w lipcu 2003 roku), TVP 3 Regionalnej - 5,5 proc. (6,1 proc. w lipcu).
Gdy traci telewizja publiczna zyskują telewizje komercyjne. Polsat zyskał 0,1% a TVN 0,4% w porównaniu z takim samym okresem 2003 roku.
Zobacz tabelęle="BORDER-RIGHT: windowtext 1pt solid; BORDER-TOP: #ece9d8; BORDER-LEFT: windowtext; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent" align=right x:num="0.12">0,1