TLC ponownie w sierpniu br. był liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych. Kolejne lokaty zajęły kanały TVN, do których zbliżają się dynamicznie stacje Polsatu. Największym wzrostem, wynoszącym aż 440 proc., pochwalić się może kanał Domo.tv
Udział TLC w zeszłym miesiącu br. wyniósł 0,60 proc. po wzroście w porównaniu do sierpnia 2010 roku o 182,5 proc. Stacja ta awansowała z miejsca piątego na pierwsze. Na drugie miejsce z pozycji lidera spadł kobiecy kanał TVN Style - jego udział wzrósł o 5,9 proc. do 0,47 proc. Trzecia lokata należała do kierowanego dla panów kanału TVN Turbo. Jego wynik to 0,40 proc. (wzrost o 3,9 proc.).
Większą dynamiką od kanałów Grupy TVN pochwalić się mogły zajmujące kolejne miejsce stacje lifestylowe Polsatu. Wynik Polsat Cafe poszedł do góry o 54,5 proc. co dało tej stacji 0,36 proc. udziału, zaś Polsat Play zanotował wzrost o 62,6 proc. do 0,33 proc.
>>> Nowe programy i gwiazdy jesienią w Polsat Cafe - link
Największy wzrost w zeszłym miesiącu należał do stacji Domo.tv, zajmującej pozycję ósmą. Jej udział poszedł do góry aż o 442,1 proc. i wyniósł 0,10 proc. Sporo (123,1 proc.) zyskał też kanał BBC Lifestyle, będący na miejscu jedenastym. Największy spadek zanotował natomiast ostatni w rankingu kanał Fashion (jego udział zmalał o 40 proc.). Poza tą stacją stracił jedynie kanał iTV.
Zobacz tabelę
W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsze miejsce także zajęło TLC, które osiągnęło wynik na poziomie 0,85 proc. po wzroście o 190,8 proc. Drugi był jednak kanał TVN Turbo (0,67 proc., spadek o 0,9 proc.), a trzecią pozycję zajął TVN Style (0,66 proc., wzrost o 12,8 proc.).
>>> TLC: “Nie mów pannie młodej” pierwszym polskim programem
Liderem wzrostu również była stacja Domo.tv (wzrost o 356,7 proc.), a liderem spadku - kanał iTV (spadek o 24,6 proc.).
Hitem TLC w sierpniu br. był serial “Ciąża z zaskoczenia”. Jego najchętniej oglądany odcinek oglądało 194 tys. widzów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.