Telewizja2014-03-26
1

Stacje lifestylowe tracą widzów, liderem TVN Style

W lutym 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.

Udział TVN Style w lutym 2014 roku wyniósł 0,60 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,52 proc. i wyniósł 0,43 proc.

Z czwartej pozycji na ostatnie miejsce podium awansował kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,39 proc., po jednak spadku o 9,30 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 20 proc., pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, który awansował z miejsca dziewiątego na ósme. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,06 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zmalał tutaj o 5,75 proc. i wyniósł 0,82 proc.

Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,59 proc.; spadek o 13,24 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,54 proc.; jednak w dół o 3,57 proc.).

W tym ujęciu największym wzrostem (o 66,67 proc.) również pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 50 proc.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas