Telewizja2010-05-10
2

Stacje muzyczne w dół, zyskuje tylko Viva Polska

Liderem kanałów tematycznych w kwietniu 2010 była Viva Polska. Kanał jako jedyny spośród stacji muzycznych zyskał widzów. Najwięcej traci 4fun.tv.

Wśród ogółu widzów Viva Polska ma średnio 0,6 proc. udziału w rynku. Średnia minutowa oglądalność stacji wynosi blisko 38 tys. osób. Kolejne miejsce przypada 4fun.tv, stacja mocno traci jednak do lidera i notuje gorsze wyniki niż przed rokiem (0,19 proc. udziału, przed rokiem – 0,23 proc. udziału). Mniej niż śladową widownię ma Rebel.tv (0,003 proc. udziału i 193 widzów na minutę). 

Zobacz tabelę


W grupie "13-29" będąca liderem Viva Polska ma 2,05 proc. udziału (wzrost o 17,8 proc.). VH1 i Eska TV niemal na równi ( 0,31 proc. udziału VH1 wobec 0,30 proc. Eska TV). 

Zobacz tabelę


Drobne spadki zanotował młodzieżowo-rozrywkowy kanał MTV Polska. W grupie "4+" średnia minutowa oglądalność wyniosła w kwietniu 17,4 tys. widzów wobec 17,2 tys. widzów przed rokiem. Wśród młodych widzów widownia została utrzymana (9,1 tys. widzów wobec 9,1 tys. widzów). 

Zobacz tabelę


Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Autor:ks

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas