Reklama2009-12-23
0

Stanisław Tomczak dyrektorem strategicznym w Minima

Stanisław Tomczak objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji reklamowej Minima. Wcześniej pracował m.in. w GPD, Tequila\Polska i Peppermint.

Stanisław Tomczak jako dyrektor strategiczny agencji reklamowej Minima będzie wspierał realizowane projekty oraz zajmował się działaniami strategicznymi kierowanymi do potencjalnych klientów firmy. Tomczak wcześniej pracował na stanowiskach senior strategy managera i strategic plannera w agencjach GPD, Tequila\Polska i Peppermint, obsługując takie marki jak BZ WBK, BP, Wild Bean Cafe, Desperados Beer czy Skoda.

Stanisław Tomczak

Zatrudnienia Stanisława Tomczaka w Minima wynika z rosnącej ilości nowych projektów realizowanych przez agencję. Na początku przyszłego roku firma planuje reorganizację swoich struktur obejmującą m.in. wyodrębnienie działów wyspecjalizowanych w określonych obszarach i branżach.

Autor:tw / tw / tw

Więcej informacji:Stanisław Tomczak, Minima

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas