Reklama 2011-01-11
0

Starbucks bez nazwy w logo (wideo)

Starbucks wprowadza nową identyfikację swojej marki. Pojawiło się nowo logo, a w ofercie sieci mają znaleźć się produkty niezwiązane z kawą. Wszystko na 40-lecie istnienia.

Największa na świecie sieć kawiarni ze swojego logo usunęła zewnętrzny okrąg, w którym znajdowały się napisy "Starbucks" i "Coffee". Jednocześnie powiększono postać dwuogonowej syreny i zmieniono kolorystykę z czarno-białej na zielono-białą.


 "Pozwoliliśmy syrence wyjść z okręgu co daje nam wolność i elastyczność w myśleniu poza kawą" - stwierdził Howard Schultz, prezes i dyrektor wykonawczy Starbucks. Sieć rozważa wprowadzenie do swojej oferty produktów zupełnie niezwiązanych z kawą. Nieoficjalnie mówi się m.in. o piwie i winie.

 
Zmiana logo, trzecia w 40-letniej historii sieci i pierwsza od 1992 roku w którym Starbucks wszedł na giełdę, będzie promowana poprzez globalną kampanię w prasie i przestrzeni cyfrowej. Przygotowana przez agencję BBDO akcja ma wystartować w marcu. 

Autor: km - źródło: Starbucks, BBC News, Brand Republic

Więcej informacji: Starbucks

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas