Reklama2007-02-27
0

Starcom najlepszy w USA

Advertising Age przyznał tytuł Media Agency of the Year domowi mediowemu Starcom USA.

Wśród największych zasług Starcomu w ubiegłym roku tygodnik „AdAge” wymienia m.in.: zmotywowanie branży dzienników do zmian w kierunku zwiększenia elastyczności i uproszczenia zasad współpracy z agencjami mediowymi i reklamodawcami, nowatorskie podejście do badań mediów, poszukiwanie możliwości bardziej rzetelnego pomiaru widowni telewizyjnej i nowych kanałów komunikacji, sukcesy new business, restrukturyzację kadry menedżerskiej i lepsze dopasowanie modelu zarządzania do potrzeb klientów oraz zrealizowanie wielu bardzo innowacyjnych i kreatywnych kampanii reklamowych.

„AdAge” wśród najciekawszych ubiegłorocznych kampanii Starcom wymienia projekt dla marki bielizny Playtex. Akcja polegała na zainsertowaniu centymetra krawieckiego z marką Playtex do popularnego magazynu „O, the Oprah Magazine”. Gadget miał odsyłać konsumentki na stronę internetową Playtex, gdzie mogły sprawdzić czy noszą właściwy rozmiar biustonoszy (producent zbadał, że 95 % kobiet źle dobiera rozmiar).

Magazyn wyróżnił także uliczne pokazy mody zorganizowane przez Starcom dla firmy Luxottica, producenta oprawek okularów oraz akcję z wykorzystaniem marketingu wirusowego dla koncernu piwowarskiego Miller Brewing Co.’s. Polegała ona na umieszczeniu w serwisie YouTube filmu, który pokazywał tzw. „kanon piwosza”. Video obejrzały miliony użytkowników YouTube.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas