Reklama2012-09-24
0

Stare reklamy wracają w kampanii Frugo Black&White (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa czarnej i białej wersji napoju Frugo (FoodCare). Akcję przygotowały agencja Grey i dom mediowy Mindshare.

W nowej kampanii czarnego i białego Frugo wykorzystywany jest spot telewizyjny tego napoju z 1998 roku, odświeżony na potrzeby tej akcji. Reklamy - telewizyjne i graficzne - pokazują, jak mocno owocowe jest czarne i białe Frugo.

Działania reklamowe - rozpoczęte 17 września, a zaplanowane do połowy października - oprócz telewizji obejmują internet (głównie serwisy społecznościowe, m.in. fanpage Frugo Wróć! na Facebooku) oraz outdoor (frontlighty w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja Grey (która wymyśliła też reklamy w 1998 roku), a media kupił dom mediowy Mindshare.

Autor:tw

Więcej informacji:Frugo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas