Technologie2005-03-01
0

Startuje kampania telefonu Samsung SGH-D500

Samsung rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą nowy model dla biznesu SGH-D500

Model SGH-D500 to model z najwyższej półki skierowany do osób o wysokich dochodach i potrzebach związanych z wykorzystaniem telefonu w biznesie. Telefon ten posiada rozsuwaną klawiaturę, 60 minut nagrywania wideo, aparat 1,3 mega piksela, Bluetooth oraz większość niezbędnych funkcji.

Komunikacja w Polsce rozpoczęła się wraz z zamontowaniem 3 metrowej reklamy 3D na hotelu NOVOTEL w centrum Warszawy. Kampania opiera się o wyselekcjonowane kanały informacyjne:
Marzec – reklama oparta na citilights w centrach biznesowych (Clear Channel). Kwiecień - telewizja w tym spoty 30“ w kanałach selektywnych oraz sponsoring wybranych programów, prasa codzienna, tygodniki oraz magazyny, kampania internetowa.

Kreacja (adaptacja kreacji globalnej) przedstawia młodych ludzi sukcesu, odpoczywających po całym dniu pracy w klubie na skórzanych kanapach. Hasło kampanii to: "Biznes z klasą". Adaptacją kreacji zajmuję się Ad Fabrika FCB, a zakupem mediów Initative. Ze strony klienta kampania zajmują się: Agnieszka Sznajder i Bartosz Herman.

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas