Reklama2009-06-03
0

Startuje wakacyjna kampania Osiedla Europejskiego

Rozpoczęła się prasowa kampania reklamowa Osiedla Europejskiego.Akcja nawiązująca do wakacji jest podzielona na dwie odsłony:teaserową i zasadniczą.

Teaserowa część kampanii reklamowej krakowskiego OsiedlaEuropejskiego wykorzystuje trzy layouty z hasłami-pytaniami"Wakacje z rodziną?", "Udany urlop?" i "Luksusowy hotel?".Natomiast zasadnicza odsłona akcji pokazuje zalety tego miejsca. -Teasery mają budzić pozytywne, wakacyjne skojarzenia, które wewłaściwej części kampanii okazują się promować nie ofertę urlopową,tylko Osiedle Europejskie - opisuje Anna Jastrzębska, accountmanager w agencji DEMO Effective Launching, która przygotowaławszystkie layouty.

osiedleeuropejskie

Akcja od początku czerwca jest prowadzona w małopolskiej prasielokalnej (Krakowski Rynek Nieruchomości, Gazeta Wyborcza, DziennikPolski, Małopolski Przegląd Nieruchomości). Planowaniem i zakupemmediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia -zajął się dom mediowy PRO Media House.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas