Reklama2008-11-13
0

Statoil promuje kawę dostępną na swoich stacjach

"Espresso czy caffe latte?"- to hasło najnowszej kampaniipromocyjnej, która od 8 listopada trwa w sklepach sieci stacjiStatoil w całej Polsce.

Celem akcji jest zachęcenie klientów do spróbowania kawdostępnych na stacjach Statoil. Oferta jest szeroka i obejmuje kawęespresso, cappuccino, latte, dużą czarną, kawę mocha oraz czekoladęna gorąco, dodatkowo do kaw dodawane są syropy smakowe. Od dniarozpoczęcia kampanii każdy klient kupujący kawę w godzinach 7.00 -9.00 otrzyma również bezpłatnie ciastko. Promocja "Espresso czycaffe latte?" potrwa do 4 stycznia 2009 roku.

Akcja wspierana będzie przez spoty radiowe emitowane wogólnopolskich i regionalnych stacjach na przełomie listopada igrudnia 2008 roku oraz przez plakaty, banery i standy promocyjneznajdujące się na stacjach.

Autor:AK

Więcej informacji:Statoil

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas