Reklama2011-01-17
3

Stephane Tikhomiroff na czele marketingu Wedla

Stephane Tikhomiroff z początkiem roku objął funkcję szefa marketingu Wedla. Zastąpił na tym stanowisku Annę Telakowiec.

Stephane Tikhomiroff odpowiada za działania marketingowe całego portfolio marki Wedel. – Będziemy pracować nad obecnością tego brandu we wszystkich kanałach komunikacyjnych, począwszy od tradycyjnego, a skończywszy na silnym wykorzystaniu nowych mediów – opisuje. – Na pewno będziemy kontynuować platformę komunikacyjną: „E.Wedel, Fabryka przyjemności”, która udowodniła już swoją skuteczność – zapowiada.

Tikhomiroff przez ostatni rok był wiceprezesem ds. sprzedaży i marketingu w Scandinavian Tobacco Polska. Wcześniej pracował m.in. w Nestle, gdzie był odpowiedzialny za markę Nescafe, a następnie Winiary. Z branżą marketingową jest związany od kilkunastu lat.

W Wedlu jako szef marketingu Tikhomiroff zastąpił Annę Telakowiec, która z początkiem lutego obejmie funkcję dyrektora marketingu US Pharmacii odpowiedzialnego za region Europy Środkowej.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas