Reklama 2005-11-28
0

STGR Creative Agency autorem akcji internetowej Suzuki i Shell

"Kierowcy ostrzegają: nawet mała dawka Swifta uzależnia, Shell Helix zresztą też".

Pod takim hasłem podczas ubiegłego tygodnia subskrybenci newsletterów m.in. WirtualneMedia.pl mogli krok po kroku zaprzyjaźnić się z Suzuki  Swiftem (nowym modelem wprowadzonym w kwietniu b.r.).

Wraz z wiadomościami dnia odkrywali poprzez bannery internetowe różne wcielenia auta.

Hasła takie jak: dorwij małego, pokochaj małego, mały książę czy mały champion rysowały przez 5 dni tygodnia sylwetkę Swifta jako auta modnego, niezależnego, dynamicznego i sportowego. Dzisiejszy e-mailing, skierowany do tej samej grupy, był podsumowaniem codziennych odsłon Swifta, który tak jak bannery odwoływał do szczegółowej strony produktowej www.suzukiswift.pl oraz do rekomendowanych przez Suzuki produktów Shell Helix www.shell.pl/helix.

Strony www dostępne będą również po zakończeniu akcji. Autorem kreacji jest agencja STGR.  

Autor: kk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas