Reklama2007-07-10
0

Stockinger promuje bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych

Aktor Tomasz Stockinger jest twarzą kampanii PKP Polskich LiniiKolejowych realizowanej pod hasłem 'Bezpieczny przejazd. Zatrzymajsię i żyj'.

Celem akcji jest promowanie zachowania bezpieczeństwa naprzejazdach kolejowo-drogowych oraz kształtowanie świadomościspołecznej na ten temat wśród kierowców, pieszych irowerzystów.

W jej ramach w mediach emitowane są reklamy z udziałem TomaszaStockingera. Spoty nadawane są w telewizji (TVP3, TVN Siedem,lokalne kanały telewizji kablowych), radiu (Radio Wawa, lokalnerozgłośnie), prasie ("Rzeczpospolita") oraz w Internecie (Onet.pl).Kampania realizowana jest także na nośnikach reklamy zewnętrznej.Jej częścią jest także gra komputerowa rozpowszechniana za pomocąmarketingu wirusowego.

Kampanii towarzyszą liczne eventy organizowane przezregionalnych rzeczników prasowych PKP PKL w całej Polsce. W jejramach 25 lipca 2007 roku odbędzie się debata nt. bezpieczeństwaruchu drogowego w Centrum Komunikacji Medialnej na Foksal.Elementem akcji jest także strona www.bezpieczny-przejazd.pl,zawierająca informacje o projekcie.

Kreację kampanii przygotował Wydział Public Relations PKP PLKS.A., który zajął się też zaplanowaniem i zakupem mediów. Spotwedług scenariusza PLK wykonała firma Activmedia, zaś agencjainteraktywna Magprojekt przygotowała stronę i grę internetową.

Akcja rozpoczęła się 27 czerwca, a zakończy się 12 września 2007roku.

Autor:

Więcej informacji:Tomasz Stockinger

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas