Telewizja2019-05-02
13

„Strefa starcia” ma o 50 tys. widzów więcej niż „Bez retuszu”

Michał Adamczyk, nowy szef TAIMichał Adamczyk, nowy szef TAI

Pierwsze dwadzieścia jeden wydań nowego programu Michała Adamczyka „Strefa starcia” oglądało średnio 523 tys. widzów. Audycja TVP Info ma o 50 tys. osób więcej niż emitowane w tym paśmie rok wcześniej „Bez retuszu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Nowy program „Strefa starcia” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.50, począwszy od 18 listopada 2018 roku. Jego średnia oglądalność do 15 kwietnia 2019 roku wyniosła 523 tys. osób, co przełożyło się na 4,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło wydanie audycji z 7 kwietnia br. (pokazane wyjątkowo o 22.15) - śledziło je 773 tys. osób.

Dla porównania, pokazywany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie prowadzony również przez Adamczyka program „Bez retuszu” oglądało 473 tys. widzów, co przełożyło się na odpowiednio 3,68 proc., 0,87 proc. i 1,53 proc. udziału. Oznacza to, że „Strefa starcia” zyskała 50 tys. oglądających.

„Strefa starcia” to program z gatunku infotainment. Bohaterem każdego odcinka jest znana postać ze świata publicznego, o której było głośno w ostatnim tygodniu. Audycja składa się z trzech części zatytułowanych odpowiednio: „podsumowanie tygodnia”, „jeden na jeden” oraz „wszyscy na jednego”.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,43 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas