Reklama2011-11-16
1

Ströer i Cityboard Media razem: twójoutdoor.pl i „Pokaż się!”

Pod hasłem „Pokaż się!” rusza kampania promująca reklamę outdoorową. Akcję - której częścią jest serwis twójoutdoor.pl - przygotowały i realizują wspólnie firmy Ströer Polska i Cityboard Media.

Kampania pod hasłem „Pokaż się!” ma na celu przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom efektywności reklamy outdoorowej w docieraniu do konsumentów i promowaniu wśród nich produktów i usług - tak na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym. W akcji wykorzystywanych jest sześć różnych plakatów z hasłami przedstawiającymi wybrane zalety reklamy zewnętrznej.



W ramach kampanii uruchomiono serwis internetowy twójoutdoor.pl, w którym znajdują się odpowiedzi na pytania, czym właściwie jest reklama outdoorowa, jakie są jej zalety i wady, a także czym należy się kierować przy tworzeniu takiej kampanii i wyborze kreacji. Ponadto strona zawiera konkretne case studies z zakresu skuteczności reklamy outdoorowej, optymalnego czasu trwania kampanii i jej zauważalności oraz współdziałania marketingu outdoorowego i internetowego. 


Akcję przygotowały i realizują oferujące nośniki outdoorowe firmy Ströer Polska i Cityboard Media, we współpracy z drukarnią Print&Display. Kolejny etap kampanii jest planowany na luty przyszłego roku, kiedy zaprezentowane zostaną opinie firm, które reklamowały się już na outdoorze.

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas