Reklama2015-07-03
14

Ströer Polska kupił od CAM Media sieć e-reklamową Ad-Vice

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska za 4,6 mln zł kupiła sieć reklamy internetowej Ad-Vice, dotychczas należącą do Grupy CAM Media. Siecią z ramienia Ströera będzie kierować Artur Muszkiet, do zarządu weszła też Ewa Wiejas-Lipecka.

Przejęcie Ad-Vice to pierwsza inwestycja Ströer Polska wychodząca poza segment reklamy zewnętrznej. Firma podkreśla, że jest to zgodne z globalną strategią Grupy Ströer zakładającą świadczenie zintegrowanych usług reklamowych.

W tym celu Ströer Polska powołała strukturę Ströer Digital, do której włączono Ad-Vice. - Podążając za sukcesami, jakie Grupa Ströer osiągnęła wprowadzając nowy model biznesowy w Niemczech, wdrażamy go obecnie na polskim rynku. Powołanie nowej struktury jest pierwszym krokiem w realizacji tego celu. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym klientom ofertę odpowiadającą ich aktualnym potrzebom - przekonuje Andrzej Magdziak, prezes i CEO Grupy Ströer w Polsce.

Strukturą Ströer Digital będzie kierował Artur Muszkiet, od czerwca ub.r. członek zarządu ds. rozwoju w Ströer Polska, wcześniej pracujący m.in. w sieci Goldbach Audience. Do zarządu Ad-Vice powołana została również Ewa Wiejas-Lipecka, członek zarządu i dyrektor finansowa Ströer Polska.

Cena kupna Ad-Vice przez Ströer Polska wyniosła 4,6 mln zł brutto, przy czym może się jeszcze zmienić po ogłoszeniu wyników finansowych sieci z I połowy br. (nie podano konkretnych uzgodnień) oraz obniżyć wskutek kar umownych. CAM Media, tak jak Ströer działająca m.in. w reklamie zewnętrznej, w komunikacie giełdowym nie poinformowała, dlaczego zdecydowała się sprzedać Ad-Vice. Podała natomiast, że oficjalnie negocjacje trwały zaledwie niecały tydzień.

CAM Media kontrolowała Ad-Vice od końca 2009 roku. Wtedy za 55 proc. udziałów sieci zapłaciła 3,2 mln zł. Pozostałe udziały kupiła w 2010 i 2011 roku.

Autor:tw

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas