Reklama2006-11-28
0

Ströer wchodzi w wielki format

Grupa Ströer podpisała kontrakt na trzy prestiżowe lokalizacje blow-up w Warszawie.

Jest to pierwszy krok w budowaniu mocnej pozycji Ströera w segmencie reklamy megaformatowej, konstrukcji typu blow-up - podano w komunikacie.

Zgodnie z umową, w styczniu 2007 roku Ströer stanie się wyłącznym dysponentem warszawskich lokalizacji:
- Jana Pawła II / Złote Tarasy - budynek „Bumar” (493 m2)
-  Pl. Bankowy - Hotel Saski (386 m2)
-  Sikorskiego / Sobieskiego (2 powierzchnie reklamowe po 304,5 m2 każda)

Dzięki współpracy z firmą Blow-UP Media, należącą do koncernu Ströer Out-of-Home Media, mamy dostęp do najlepszych praktyk oraz światowych innowacji w sferze kreatywnego wykorzystania megaformatowych nośników typu blow-up - powiedział Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

Plany rozwoju Grupy Ströer w segmencie reklamy megaformatowej zakładają, iż do końca 2007 roku w portfelu firmy znajdzie się kilkadziesiąt powierzchni ekspozycyjnych, zlokalizowanych w centralnych punktach 8 największych polskich metropolii.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas